Mudances per empreses: consells pràctics

Amb una mica d’organització i mètode, els canvis de localització impliquen les tan temudes mudances per empreses i encara que sembli difícil, no ho serà tant si es fa seguint les recomanacions que es detallen. El primer consell per a realitzar mudances per empreses, sempre que el pressupost ho permeti, és confiar aquesta tasca a professionals com Flippers. Una empresa de mudances que té més de 30 anys d’experiència.

Mudances per empreses
Mudances per empreses

Mudances per empreses: Consells pràctics que resulten un èxit

  • Cal saber amb anticipació quants diners estem disposats a gastar per fer el trasllat.
  • Resulta convenient sol·licitar informació sobre mudances per empreses, i preus amb unes 3 setmanes abans de realitzar-la.
  • És aconsellable que s’enviï l’acceptació del pressupost per escrit, sol·licitant preu tancat, per evitar sorpreses a la seva facturació.
  • Per pressupostar les mudances per empreses, el més convenient és que un tècnic comercial visiti les instal·lacions. La finalitat és facilitar per escrit un pressupost el més ajustat possible a la realitat.
  • Comprovar que la companyia que es contracti (si es decideix aquesta fórmula) estigui inscrita en el registre municipal. I així mateix, que disposi d’assegurances, tant de responsabilitat civil com de mercaderies.
  • Desconfiar de les mudances per empreses excessivament econòmiques ja que la qualitat, l’eficàcia i el servei tenen el seu preu. Ja que és important contractar un servei amb totes les garanties i evitar disgustos posteriors.

  • Abans de realitzar les mudances per empreses és convenient fer un inventari dels efectes que es traslladaran.
  • Es recomana guardar una còpia de l’albarà per si s’ha de reclamar amb posterioritat.
  • Etiquetar clarament les caixes que continguin objectes fràgils perquè siguin manipulades amb més cura.
  • S’aconsella realitzar còpies de seguretat de la informació dels ordinadors per evitar pèrdua d’informació. Cal estar previngut, en el cas que hi hagués alguna incidència durant el trasllat.
  • Per començar a preparar les mudances per empreses, s’han d’embalar els efectes de cada treballador per departaments, etiquetant cada caixa amb descripció del contingut i el departament de procedència i destinació. D’aquesta manera és la millor manera d’indicar als operaris de l’empresa de mudança on s’hauran d’ubicar cada caixa i facilitarà la localització en arribar a les noves instal·lacions.
  • S’ha de tenir especial atenció abans d’iniciar les mudances per empreses, si hi ha articles de valor i documentació com a documents legals, pòlisses d’assegurances, etc. En aquest cas, es recomana enviar per missatgeria o portar personalment en una caixa.
  • Si es disposa de mobles o objectes valuosos, una bona idea és fer fotografies abans del trasllat. D’aquesta manera, si sofriren algun desperfecte durant el trasllat es podria recórrer a l’assegurança, facilitant així la seva gestió.
Mudances per empreses
Mudances per empreses

Artículos relacionados

20/09/2017

Mudança Oficina: Claus per...

Si estàs a punt de fer una mudança d’oficina a una nova direcció, el més et...

0

30/08/2017

Mudances Oficines a Madrid

Quan es decideix realitzar mudances oficines a Madrid, el primer que pensem és que es...

0

04/08/2017

Mudança oficines: tot el que...

Un cop decidida la necessitat de traslladar-se d’oficina, cal tenir en compte que...

0

14/05/2016

Mudances oficines

Les mudances oficines, poden fer-se per diversos motius i el millor és planificar-ho amb...

0

10/03/2016

Aspectes a tenir en compte,...

Si ets a punt de realitzar una mudança d’oficina a una nova ubicació, si hi ha...

0

Leave a Comments

*