Mudances oficines

Les mudances oficines, poden fer-se per diversos motius i el millor és planificar-ho amb suficient antelació perquè no interfereixi en el bon funcionament del negoci. Serà tot més senzill si  es planifiquen amb anticipació, amb organització i bona planificació.

Mudances oficines
Mudances oficines

Idees senzilles per facilitar les mudances oficines:

  • El més important es decidir què portarem a les nostres mudances oficines. Serà un bon moment per decidir si mantindrem el mobiliari, quina documentació portarem i si podem aprofitar per fer neteja. Per facilitar les mudances d’oficines és convenient fer un inventari dels efectes que es transportaran.
  • Si es decideix realitzar les mudances oficines amb una empresa qualificada perquè l’executi, com per exemple, Mudances Flippers, amb més de 30 anys d’experiència realitzant mudances oficines, és convenient sol·licitar informació i preus, amb un mes d’anticipació aproximadamente.
  • Per poder cubicar els estris a traslladar, mobiliari i d’altres, és convenient  que un tècnic comercial visiti les instal·lacions per facilitar, un pressupost personalitzat, el més ajustat a la realitat, per a les seves mudances d’oficina.
  • Desconfiar dels pressupostos que no detallen els treballs a realitzar i summament econòmics. El servei, l’eficàcia i la qualitat tenen el seu preu. A les mudances d’oficina és important contractar un servei amb totes les garanties i que disposi d’ assegurança de responsabilitat civil.
  • Per començar a preparar les mudances oficines, s’embalaran els estris i mobiliari desmuntat, per facilitar el seu transport per departaments, i etiquetar les caixes amb una descripció del seu contingut i departament. D’aquest forma es podrà indicar al personal de l’empresa de mudances d’oficina, on hauran de situar-ho tot a la seva destinació.
  • Pel trasllat de la documentació a les mudances d’oficina, és un bon moment per decidir si es trasllada tota i es posiciona a la seva nova oficina, o decidim sol·licitar destrucció definitiva. Si es decideix per aquesta última, es pot sol·licitar que s’inclogui una partida amb trasllat a deixalleria, amb o sense destrucció certificada, al pressupost de mudances d’oficines que hàgim sol·licitat.

Si realment es prefereix dur a terme mudances oficines, amb confiança i tranquil·litat, el millor és contractar una empresa especialitzada en el sector, i d’aquesta manera evitarem les menors molèsties possibles en el nostre negoci.

Mudances oficines
Mudances oficines

Artículos relacionados

20/09/2017

Mudança Oficina: Claus per...

Si estàs a punt de fer una mudança d’oficina a una nova direcció, el més et...

0

30/08/2017

Mudances Oficines a Madrid

Quan es decideix realitzar mudances oficines a Madrid, el primer que pensem és que es...

0

04/08/2017

Mudança oficines: tot el que...

Un cop decidida la necessitat de traslladar-se d’oficina, cal tenir en compte que...

0

07/05/2016

Mudances per empreses:...

Amb una mica d’organització i mètode, els canvis de localització impliquen les...

0

10/03/2016

Aspectes a tenir en compte,...

Si ets a punt de realitzar una mudança d’oficina a una nova ubicació, si hi ha...

0

Leave a Comments

*