Mudances oficines

Les mudances oficines, poden fer-se per diversos motius i el millor és planificar-ho amb suficient antelació perquè no interfereixi en el bon funcionament del negoci. Serà tot més senzill si  es planifiquen amb anticipació, amb organització i bona planificació.

Mudances oficines
Mudances oficines

Idees senzilles per facilitar les mudances oficines:

  • El més important es decidir què portarem a les nostres mudances oficines. Serà un bon moment per decidir si mantindrem el mobiliari, quina documentació portarem i si podem aprofitar per fer neteja. Per facilitar les mudances d’oficines és convenient fer un inventari dels efectes que es transportaran.
  • Si es decideix realitzar les mudances oficines amb una empresa qualificada perquè l’executi, com per exemple, Mudances Flippers, amb més de 30 anys d’experiència realitzant mudances oficines, és convenient sol·licitar informació i preus, amb un mes d’anticipació aproximadamente.
  • Per poder cubicar els estris a traslladar, mobiliari i d’altres, és convenient  que un tècnic comercial visiti les instal·lacions per facilitar, un pressupost personalitzat, el més ajustat a la realitat, per a les seves mudances d’oficina.
  • Desconfiar dels pressupostos que no detallen els treballs a realitzar i summament econòmics. El servei, l’eficàcia i la qualitat tenen el seu preu. A les mudances d’oficina és important contractar un servei amb totes les garanties i que disposi d’ assegurança de responsabilitat civil.
  • Per començar a preparar les mudances oficines, s’embalaran els estris i mobiliari desmuntat, per facilitar el seu transport per departaments, i etiquetar les caixes amb una descripció del seu contingut i departament. D’aquest forma es podrà indicar al personal de l’empresa de mudances d’oficina, on hauran de situar-ho tot a la seva destinació.
  • Pel trasllat de la documentació a les mudances d’oficina, és un bon moment per decidir si es trasllada tota i es posiciona a la seva nova oficina, o decidim sol·licitar destrucció definitiva. Si es decideix per aquesta última, es pot sol·licitar que s’inclogui una partida amb trasllat a deixalleria, amb o sense destrucció certificada, al pressupost de mudances d’oficines que hàgim sol·licitat.

Si realment es prefereix dur a terme mudances oficines, amb confiança i tranquil·litat, el millor és contractar una empresa especialitzada en el sector, i d’aquesta manera evitarem les menors molèsties possibles en el nostre negoci.

Mudances oficines
Mudances oficines

Artículos relacionados

20/09/2017

Mudança Oficina: Claus per...

Si estàs a punt de fer una mudança d’oficina a una nova direcció, el més et...

0

30/08/2017

Mudances Oficines a Madrid

Quan es decideix realitzar mudances oficines a Madrid, el primer que pensem és que es...

0

04/08/2017

Mudança oficines: tot el que...

Un cop decidida la necessitat de traslladar-se d’oficina, cal tenir en compte que...

0

07/05/2016

Mudances per empreses:...

Amb una mica d’organització i mètode, els canvis de localització impliquen les...

0

10/03/2016

Aspectes a tenir en compte,...

Si ets a punt de realitzar una mudança d’oficina a una nova ubicació, si hi ha...

0

Leave a Comments

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Per continuar navegant al website ha d'acceptar l'ús de cookies Més informació

Les opcions de galeta en aquest lloc web estan configurades per "permetre cookies" per oferir-te una millor experiència de navegació. Si segueixes utilitzant aquest lloc web sense canviar les teves opcions o fas clic a "D'acord" estaràs consentint les galetes d'aquest lloc.

Cerrar