Mudances oficines

Un cop decidit realitzar l’execució de les mudances oficines, l’organització és un dels pilars més importants. Així, es podrà dur a terme el trasllat amb les millors condicions i èxit.

En aquests casos, és molt recomanable contractar una empresa especialitzada de confiança com Flippers. Una empresa de mudances amb trenta anys d’experiència gestionant mudances oficines, trasllats tant a nivell nacional com internacional, i que podran assessorar de la millor manera com executar el servei.

Mudances Oficines
Mudances Oficines

Les mudances oficines s’han d’organitzar de diferent manera que una mudança particular. Es poden detallar un seguit de recomanacions essencials que s’han de tenir en compte a l’organitzar una mudança oficina:

– Juntament amb l’empresa de mudances, es recomana planificar un timming i poder traslladar-lo als responsables de l’oficina perquè expliquin a tots els treballadors l’horari i dies programats.

– Per facilitar als operaris de les mudances oficines la ubicació de les caixes i ordinadors de cadascú, ajuda que l’empresa faciliti plànols de l’oficina d’origen i destí, informant de les zones i taules de cada treballador, per posicionar correctament l’ordinador i caixes.

– Amb l’equipament informàtic s’haurà de tenir especial atenció per no espatllar durant el trasllat. És per aquest motiu que les empreses de mudances recomanen traslladar-los mitjançant rolltainers. Aquests, són unes gàbies amb departaments, per evitar que s’amunteguin.

– Fer una llista de tasques que haurà de realitzar cada treballador i les que farà l’empresa de mudances per dur a terme la correcta execució de la mudança oficines.

– Contractar suficient temps de maniobra perquè l’empresa de mudances pugui realitzar les reserves d’estacionament amb l’ajuntament de cada població. I així pugui aparcar el camió el més a prop possible.

Flippers es responsabilitza de tots els detalls. La fi és que l’empresa es vegi afectada el mínim possible durant els dies que duri el procés. I d’aquesta manera, afecti el menys possible al dia a dia del negoci.

És important destacar, que en el cas de necessitar temporalment emmagatzemar mobiliari o documentació, ja sigui perquè l’oficina de destinació està temporalment en obres o tasques de manteniment, Mudances Flippers pot oferir servei de Guardamobles, tant a Barcelona com Madrid.

Mudances Oficines
Mudances Oficines

En definitiva, si realment es prefereix dur a terme mudances oficines, amb confiança i tranquil·litat … El millor és contractar una empresa especialitzada en el sector. Així, evitarem les menors molèsties possibles al nostre negoci.

Artículos relacionados

20/09/2017

Mudança Oficina: Claus per...

Si estàs a punt de fer una mudança d’oficina a una nova direcció, el més et...

0

30/08/2017

Mudances Oficines a Madrid

Quan es decideix realitzar mudances oficines a Madrid, el primer que pensem és que es...

0

04/08/2017

Mudança oficines: tot el que...

Un cop decidida la necessitat de traslladar-se d’oficina, cal tenir en compte que...

0

07/05/2016

Mudances per empreses:...

Amb una mica d’organització i mètode, els canvis de localització impliquen les...

0

10/03/2016

Aspectes a tenir en compte,...

Si ets a punt de realitzar una mudança d’oficina a una nova ubicació, si hi ha...

0

Leave a Comments

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Per continuar navegant al website ha d'acceptar l'ús de cookies Més informació

Les opcions de galeta en aquest lloc web estan configurades per "permetre cookies" per oferir-te una millor experiència de navegació. Si segueixes utilitzant aquest lloc web sense canviar les teves opcions o fas clic a "D'acord" estaràs consentint les galetes d'aquest lloc.

Cerrar