Mudança Oficina: Claus per no alterar el ritme de treball

Quan apareix la necessitat d’executar una mudança d’oficina a una nova ubicació, el més convenient és contractar una empresa de mudances amb suficient experiència i que ofereixi la màxima confiança, com Flippers, especialistes en mudança oficina. En Flippers hem realitzat el trasllat de nombroses oficines a Barcelona i Madrid, en diverses Mudances a Madrid i mudances a Barcelona.

En el moment d’organitzar la mudança oficina, hi ha un seguit de recomanacions essencials que no s’han de passar per alt, ja que aquest procés és una mica més complex que una mudança d’habitatge particular.

Mudança oficina
Mudança oficina

Es poden detallar alguns punts essencials per a la mudança oficina per facilitar la seva correcta execució:

– Per a la mudança oficina, es recomana sol·licitar ajuda a especialistes del sector.

– Realitzar un horari programant tota la mudança. Resultarà una cosa essencial en la mudança d’oficina.

– No ens cansarem de repetir que disposar d’una llista de les tasques que cada empleat tindrà assignades durant el trasllat. És essencial per a la correcta execució de la mudança.

– Si l’oficina que s’ha de traslladar és de grans dimensions, es recomana establir un comitè d’empresa. Així es verifica que tots compleixin amb la seva responsabilitat assignada durant el procés de la mudança.

– Establir un pla perquè la comunicació sigui el més eficaç durant el trasllat d’oficina, per a qualsevol implicat en el procés es pugui comunicar-se fins a la finalització de la mudança oficina.

Mudança oficina
Mudança oficina

– La connexió i desconnexió d’equips informàtics, no cal Desatendre’ls, així com la seva deguda protecció mentre duri el trasllat.

Mudança oficina
Mudança oficina

– Disposar d’un pla de la destinació amb els elements de l’oficina i la seva ubicació. És un consell molt recomanable per facilitar el correcte posicionament de mobiliari i caixes assignades a cada empleat.

– Tenir temps suficient per gestionar els permisos d’estacionament, en cas de ser necessaris.

– No oblidar, la contractació d’un guardamobles, mentre les noves instal·lacions estiguin a punt, en cas de ser necessari.

Artículos relacionados

30/08/2017

Mudances Oficines a Madrid

La història de les mudances d’oficines a Madrid a través dels seus edificis,...

0

04/08/2017

Mudança oficines: tot el que...

Un cop decidida la necessitat de traslladar-se d’oficina, cal tenir en compte que...

0

14/05/2016

Mudances oficines

Un cop decidit realitzar l’execució de les mudances oficines,...

0

07/05/2016

Mudances per empreses:...

Amb una mica d’organització i mètode, els canvis de localització impliquen les...

0

10/03/2016

Aspectes a tenir en compte,...

Si ets a punt de realitzar una mudança d’oficina a una nova ubicació, si hi ha...

0

Leave a Comments

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

Per continuar navegant al website ha d'acceptar l'ús de cookies Més informació

Les opcions de galeta en aquest lloc web estan configurades per "permetre cookies" per oferir-te una millor experiència de navegació. Si segueixes utilitzant aquest lloc web sense canviar les teves opcions o fas clic a "D'acord" estaràs consentint les galetes d'aquest lloc.

Cerrar