De mudança
Quan s’acosta la data d’estar de mudança, cal començar a fer els preparatius i fer-ho amb temps és la clau perquè tot surti a la perfecció el dia de la mudança.
Aquest consell pot ser útil tant en mudances particulars com mudances d’oficines.
Quan les empreses tenen intenció d’estar de mudança, sobretot si són trasllats de grans volums en el que moltes persones es veuran afectades, és essencial seguir una sèrie de recomanacions per a aconseguir el millor resultat.
Abans de començar la mudança, és necessari realitzar un llistat de tasques assignades a cada treballador i/o a cada participant de la mudança.
Quan parlem d’un conjunt d’oficines, es recomana establir un comitè d’empresa que s’encarregui de verificar que tots els integrants del trasllat compleixin amb les seves responsabilitats durant la mudança, i que aquest serveixi com a vincle organitzacional amb els especialistes de l’empresa de mudança.
Establir un timming per a empaquetat d’estris de cada treballador, arxiu, etc.
Si l’oficina de destinació està en obres, és molt possible que es requereixi incloure en el pressupost, el servei de guardamobles. En aquest cas, mudances Flippers pot donar totes les solucions a qualsevol necessitat que sorgeixi en relació a cada trasllat.
Si som un particular amb la necessitat d’una mudança, ja sigui a nivell nacional o internacional, les recomanacions són similars. En el cas d’expatriació, tingues en compte que cada país disposa de la seva normativa. I en funció d’ella, s’haurà d’aportar una o altra documentació. El procés de preparació en aquest cas, sol ser una mica més complexa que una mudança local o nacional. És per això, que s’incideix novament a fer els tràmits amb el màxim temps possible per a no tenir cap contratemps d’última hora. I així, aconseguir que el procés de la mateixa surti a la perfecció.